Na tržaški rivi 34. italijanska trgovina-tržnica-gostilna-knjigarna-vinoteka s konceptom vrhunske kulinarike – Deset Eataly zapovedi

Dvanajst let so v Trstu razmišljali, s kakšno vsebino obogatiti obalo v središču mesta. V mestni marini so bila nekoč skladišča in potniški terminali, sedaj pa so muzeji in od danes – Eataly! To, kar je v New Yorku, Rimu, Münchnu, Tokiu, po vsej Italiji in vsem svetu,  je zdaj tudi v Trstu. Kulinarična trgovina s konceptom, od tržnice do vrhunskih izdelkov, ne le iz Italije, temveč tudi Slovenije (olivna olja, vina), od pekarne do picerije, od mesnice do ribarnice, od knjigarne do predavalnice. Eataly je vse, kar je kulinarično, Eataly je Italija, Eataly je novi razlog, da ”pozabljeni” Trst spet oživi. Lokacija je najboljša, sredi marine, s pogledom do Debelega rtiča, v treh nadstropjih, s pečenjem in kuhanjem v živo, za poseben nakup, za poldnevni izlet, za zajtrk, kosilo, večerjo, z dovolj parkirišči in vse to v središču mesta.


Predvsem pa je Eataly preizkušena zgodba o uspehu. Prvi je bil v Torinu, tržaški pa je že številka 34! Eataly trgovine, ki popularizirajo vrhunsko italijansko hrano in italijanski način uživanja, so po vsem svetu, od New Yorka do Tokia.

Tržaški Eataly smo preizkusili še pred začetkom. A nismo bili sami, saj Italijani očitno močno računajo na slovenske kupce ter obiskovalce. Cene vsem sicer ne bodo všeč, toda Eataly je pač več kot trgovina. Pizza je prava, kruh je redko kje v Trstu tako svež in hrustljav, focaccie so sproti vroče in najboljše, ko je na njih pršut, kava je Illy, med dolgim spiskom kuharskih tečajev, dobrojedskih seminarjev in degustacij sirov, olj, salam, vin, kave pa bo 6. aprila tudi Odkritje slovenskih vin.

Eataly manifest

1. Zaljubljeni smo v hrano.
Ljubimo vrhunsko hrano in pijače. Ljubimo zgodbe o hrani, proizvajalce hrane in kraje, od koder hrana prihaja.

2. Hrana nas združuje.
Dobra hrana nas druži in nam pomaga najti skupno bistvo.
Verjamemo, da je eden od največjih virov zadovoljstva tisti, ki se dogaja pri mizi.

3. Naša strast je postala naše delo.
Naše vsakodnevno življenje smo posvetili promociji pravega razumevanja vrhunske hrane in pijače. Kako srečni smo, ker lahko delamo to, kar ljubimo!

4. Skrivnost kakovostnega življenja? Kakovostni produkti.
Ko ustvarjamo in ponujamo najboljše produkte, izboljšujemo naše lastno življenje in prispevamo dodano vrednost vašemu življenju.

5. Naša ciljna publika ste vsi.
Če ste prišli po štruco kruha, na razkošno večerjo ali le na hiter obrok, želimo, da je to vaše priljubljeno mesto. Želimo, da se počutite prijetno in srečno, da ste bogatejši z vsakim novim obiskom.

6. Jej. Kupuj. Spoznavaj.
To je trgovina z zgodbami. Tukaj ne boste le spoznavali, kar ljubite; tukaj se boste tudi učili o tem, kar ljubite.

7. V tem smo skupaj.
Kar dnevno izbirate, odloča o tem, kaj je na naših trgovskih policah. Ko zahtevate kakovostne produkte, podpirate lokalne pridelovalce, ribiče, mesarje, peke, sirarje. S tem ustvarjate boljše okolje … za prehrano in širše.

8. Naše tri obljube:
1. Izbira: ponujamo širok izbor kakovostne hrane in pijač.
2. Dostopnost: zavezani smo ponudbi najboljših produktov po najnižjih možnih cenah.
3. Znanje: menimo, da ni pomembno zgolj, da mi vemo vse o tem, kar prodajamo in ponujamo, temveč da tudi vas učimo o produktih, ki so naša strast. Z vami delimo zgodbe o ljudeh in krajih, ki stojijo za tem, kar ponujamo. Več kot veste, bolj boste uživali.

9. Vaše zaupanje si pridobivamo vsakodnevno.
Vedno bomo pošteni do vas. Nikoli vas ne bomo spodbujali, da bi kupili več kot potrebujete, da bi porabili več kot si lahko privoščite.

10. Končni cilj.
Naš cilj je, da ste vse življenje naša stranka. Najlažje bomo to dosegli tako, da vam ponujamo najboljšo hrano in pijače, v najboljšem okolju, da boste odkrili in razvili svoj okus.

Tags: , , , , ,