Dobri gostje

Ker je ocenjevanje gostiln iz prve skupine prepuščeno gostom, moramo tudi gostje izpolnjevati določene kriterije, ki so potrebni za dobro ocenjevanje. Ti so: kritičnost, pozitivnost, spoštovanje in znanje, njihov skupni imenovalec pa je, tako kot pri gostilnah, iskrenost.

KRITIČNOST

Ne le do gostincev in gostiln, temveč tudi do samega sebe. Da bo dobro ali zakaj je bilo slabo, je odvisno tudi od nas, ne le od gostincev.

POZITIVNOST

V gostilno gremo, da bo dobro, ne slabo. Zato ne iščemo napak, temveč se veselimo iskrenosti.

SPOŠTOVANJE

Ne le kuharji, tudi gostje moramo spoštovati sestavine, pridelovalce, poreklo, sezono, lokalnost, naravo, če hočemo dobro jesti. In, ker smo gostje, moramo spoštovati tudi svoje gostitelje!

ZNANJE

Tudi gostje ne smemo le slepo slediti in kopirati, tudi gostje se moramo ves čas učiti, tudi v območju udobja!

ISKRENOST

Rezultat vseh zgornjih lastnosti, ki odlikujejo dobre goste.

Postanite kulinarični kritik, ki loči dobre od slabih

NADALJEVANJE

Top
Vpiši se v Šolo okusov!
Ne jej z usti. Jej z glavo!
Neomejen dostop do Šole.
Neomejen dostop do Kuhinje.
Neomejen dostop do Gostilne.
Neomejen dostop do Chefov.
Neomejen dostop do Potepa.
Neomejen dostop do Tržnice.
Neomejen dostop do B®loga.
Težave pri aktivaciji naročnine? Pomagajte si z navodili ali nas kontaktirajte.
Naroči se na Dobre novice!
tedenska mera dobrojedskih informacij, da boste izvedeli več in prvi:
kje, kako, kdaj, zakaj boste radi dobro jedli!