Če bi Teden restavracij trajal vse leto, potem ob začetku sprejemanja rezervacij ne bi bilo takšnega navala. Toda, če ne bi bilo (včeraj) takšnega navala, potem ne bi bilo možnosti za celoletni Teden restavracij! Piše: Uroš Mencinger

Bil je naval. In je pravzaprav še vedno (a znosen). Razširili smo vse pipe, zakupili dodatne zmogljivosti, odklopili nepotrebne vtičnike, gumbe, vsebine, toda vseeno, vrsta je bila dolga, čakanje še bolj, nekateri ste se jezili, eni so klicali, eni pisali, eni obupali, toda večini je, vseeno uspelo. V prvem dnevu ste zakupili že več kot 5.000 sedežev jesenskega Tedna restavracij! A časa in restavracij je še dovolj in za vse.

Ko smo pred petimi leti začeli s Tednom restavracij, so vsi rekli, da ”to ne bo šlo!” Pa smo začeli le z osmimi restavracijami, a že s tri tisoč gosti.

Ko smo zdaj, ko smo število sodelujočih restavracij omejili na “okrog sto” in prišli na letni ravni do več kot 80.000 gostov, naredili novo spletno stran, prvi dan ni šlo … Zato jih, logično, ni bilo malo, ki v svojih družabnih komentarjih, ko so ves dan skušali oddati svojo rezervacijo na novi strani, ki se je sesuvala in bila strašno počasna, niso verjeli, da je to boljše od tistega, kar je bilo. ”Pa še brez zemljevida …”

In ko zdaj še trdim, da bo Teden restavracij vse leto, mi sploh nič več ne verjamete. A bo! Prepričanje se namreč opira prav na vaše veliko zanimanje za Teden restavracij.

Leta 2012 niso v Teden restavracij na začetku verjeli tisti, ki so menili, da se ”tako poceni ne da” … Toda, saj ne uspeva le zaradi cene, temveč tudi zaradi kakovosti! Prav razmerje med njima – kaj in kako dobimo za naš denar – je formula uspeha. In ker uspeh pomeni množičnost, je krog sklenjen: vrhunska kakovost za prijazno ceno je v Tednu restavracij možna zaradi Vas! Zaradi množičnosti. Zato, ker je naval. Zato, ker je prvi dan potrebno čakati v vrsti in se nova spletna stran sesuva.

Zato je povsem logično, da si velika armada obiskovalcev Tedna restavracij želi, da bi se ta Teden, ki se v letu enkrat ponovi in zato traja skupaj za tri (20 dni), raztegnil čez vse leto. Ne nazadnje si to želi tudi 97 chefov jesenskega Tedna restavracij. Da bi bil, namreč, vse leto takšen naval, da bi telefoni peli tudi ponoči in da bi ob osmih, ko se je odprla nova spletna stran, pregorel internet.

Nemogoče? Je mogoče! ravno zato, da bi se zgodil ”čudež”, smo prenovili spletno stran Tedna restavracij; tako da smo jo združili s portalom Šole okusov – vivi.si.

Ne gre, namreč, le za 17 evrov. In sploh ne le za akcijo, ki traja dvakrat po deset dni. Teden restavracij je že zdavnaj prerasel v množično gibanje, in Vi, člani tega gibanja, že dolgo nočete biti dobrojedci le v času Tedna restavracij. Točno, kulinarika je vse bolj življenjski slog.

A da bo modni slog prerasel v način življenja, je potrebno še kaj več kot nekaj ”poceni” obiskov restavracij in nekaj nadležnih ”sesutij” nove spletne strani letno.

Potrebno bo odkrivati. Odkrivati tiste gostilne in restavracije, ki (še) niso najbolj znane, ki (še) nimajo največ srčkov, ki niso iz Ljubljane, ki pa se že zelo trudijo, ki že znajo in ki tudi ponujajo vrhunsko kulinarično izkušnjo. Zato jih v Tednu restavracij ni le deset, temveč 97! Zato vam Teden restavracij in Šola okusov pomagata pri odkrivanju. Ne le deset dni, temveč vse leto. Zato so na ”novi” spletni strani – na www.vivi.si – tudi številne druge dobre, vrhunske restavracije, gostilne, hiše, kmetije, ne le slovenske, ampak tudi tuje, ki so četudi brez množično prepoznavnega znaka Tedna restavracij vredne vašega obiska.

In potrebno bo kuhati. Potrebno se bo potepati. Potrebno bo vedeti. Potrebno po poznati. In, predvsem, potrebno bo znati. Zato je Šola okusov in zato je tudi Teden restavracij njen del.

Le tako bo Teden restavracij trajal vse leto. Ko boste pravi dobrojedci in bo vse leto kot v Tednu restavracij!

Tags: , , , , , , , ,