24. marca 2025

Z digitalizacijo gostinstva do večje poslovne stabilnosti

Zaradi vse večjega povpraševanja letos uvajamo napredni rezervacijski sistem, ki z avtomatizacijo procesov zagotavlja boljšo izkušnjo za goste in gostince ter omogoča nadaljnji razvoj. Digitalna preobrazba namreč prinaša številne prednosti – večjo učinkovitost, boljše upravljanje s podatki in hitrejše odzivanje na potrebe gostov. Gostincem pa omogoča večjo poslovno stabilnost in konkurenčno prednost v vedno bolj povezanem svetu.

Digitalizacija tako postaja ključna tema tudi v gostinstvu, zato nas veseli, da jo skupaj z generalnim partnerjem OTP banko in Viso pospešujemo v slovenskem okolju. OTP banka in Visa s svojimi inovativnimi rešitvami krepita poslovno stabilnost gostincev ter ponujata kakovostne in varne bančne storitve.

O pomenu digitalizacije smo se na kulinaričnem ustvarjanju Tedna restavracij pogovarjali tudi z Juretom Bračkom, direktorjem marketinga in komunikacij pri OTP banki.

Foto: Žiga Intihar

Kje je povezava med bančništvom in gostinstvom? Kje se po vašem mnenju lahko sektorja prenašata dobre prakse drug od drugega? 

Kot banka vidimo povezavo med bančništvom in gostinstvom, obe panogi sta namreč osredotočeni na zagotavljanje kakovostnih storitev strankam. V bančništvu smo strokovnjaki za digitalizacijo in finančno stabilnost, gostinstvo pa blesti v ustvarjanju izjemnih gurmanskih doživetij. Verjamemo, da lahko z izmenjavo dobrih praks skupaj rastemo.

Kako menite, da lahko digitalizacija prispeva k večji stabilnosti in razvoju slovenskega gostinstva?

Digitalizacije je ključna za prihodnost slovenskega gostinstva. V OTP banki verjamemo, da lahko s spletnimi rezervacijami, mobilnim plačevanjem in sistemi za upravljanje s strankami naredijo veliko tako za stabilno poslovanje, kot zagotavljanje izjemne uporabniške izkušnje gostom. 

Bančništvo je ena izmed najbolj digitaliziranih panog, kjer smo v preteklem desetletju resnično videli, kako se je večina storitev uspešno prenesla iz poslovalnic na mobilne telefone. Katere prednosti in morda pasti digitalizacije bi izpostavili, če to prenesemo na segment gostinstva in turizma?

Prednosti je kar nekaj: večja dostopnost, boljša organiziranost, večja personalizacija storitev in kot omenjeno optimizacija poslovanja. V izogib pastem pa je seveda dobro poskrbeti za zagotavljanje varnosti poslovanja, podatkov ipd. V OTP banki zagovarjamo in vlagamo v dostopne, a predvsem varne digitalne rešitve.

S sodelovanjem med panogami, kot sta gostinstvo in bančništvo, lahko ustvarimo okolje, kjer inovacije prispevajo k stabilni rasti, višji kakovosti storitev in zadovoljstvu gostov, ne le tistih s karticami OTP banke. Veseli nas, da lahko pri tem procesu sodelujemo in skupaj soustvarjamo prihodnost slovenskega gostinstva.